Sunday 11 December 2011

terimbas kembali . miss you all .

assalamualaikumm sayangg 

IMISSYOUALL . ILOVEYOUALL . ehem ehem . MISS and LOVE kat sape tu atyn ? mesti korang tanye tuh kan . hee :) sume-II tu untuk kawan kawan aku kat SAMSES ! opss , terkeluar pulak name sekolah ! kantoi suda sekolah agama . papepunn aku bahagia *tetibeemelayangkejap . haa , continue balikk . dah lame sangat aku tak bergelak tawa dengan kawan kawan aku . rindu siott (!) 

tu lhaa , dulu time belajar seronok sangat . sampai tak ingat dunia . bilee tak jumpee baru lhaa dok rindu kawan kawan ! APTB ! ni yangg nak ceritaa timee sekolaa dulu . hmmm . aku rase daripada aku form1 hingga laa ni aku tak pena berubah . sama jee perangai akuu . just , tak lhaa tunjuk perangai sebenar aku yang tahpape tu . alasan ? sekolahh agamaa kan! kene lhaa jage adab sikit . sikit jee ? ape aku kesah ! LOL . 

tahun ni tahun paling takut sangat coz EXAM besaar . menentukan aku amik aliran ape tahun depan . but , aku buat tak kesa je sumee tu . aku tak penaa terfikir pun . asyik on9 jee . handphone semestinyaa 24 jam kat tangan . YA ALLAH , teruknyaa aku ! sekarang ni baru lhaa rase menyesal . 

hmmm . baru aku ingat . dulu mak aku marah marah aku sebab mak aku nak aku berjayaa . dulu mak aku campak handphone aku sampai berkecai sebab mak aku sayang aku . mak aku nak tengok kejayaan aku . tapi aku tak rasa apeapepun . kejamnyaa aku . mesti mak aku sedih tengok perangai aku kan . YA ALLAH :(

kawan kawan aku pun ade jugee marah marah aku suruh aku focus . tapi nape aku tak dengaa sumee tuu . aku buat tak endah jee . macam takde pape yang akan berlaku . cikgu pun selalu marah marah . tapi aku still tak berubahh . eh eh atyn ! came on lhaa . awak tuu dah boleh pikir . buat ape menyesal sekarang . takde gunaa dahh kan :(


terimakasih kat mak aku sebab marah-II aku dulu . terimakasih jugak dekat kawan-II aku sebab sentiasa tolong aku . tak lupee jugak cikgu-II akuu , terimakasih sebab push akuu . I MISS YOU ALL . THANKS FOR EVERYTHING <3

conclusion : meyesal dulu pendapatan , menyesal kemudian tak bergunaa .


No comments:

Post a Comment