Tuesday 17 January 2012

aktiviti hari ahad

hai kawan . 

nak cite pasal hari ahad ritu . okay . macam biase ayah atyn suka memancing . okay atyn tak minat erk . bukan hobby keyh .
atas permintaan kakak sedaraa . atyn pun ikot lhaa . penat gileee . satu hari taw tak . kami pergi dua kereta . yeahh . mase dalam kreta je atyn semangat . sampai sane , fuh ! panas .habis hitam atyn :) bile budak tak suke memancing . ni laa jadinyaa :

 Abaikan name yang kat tapak tangan tu ehh :)

kakak ni lhaa yang ajak aku ikot :D

 aku jee lha kan . haha . terlalu sakai sebab penat 

 buad ape lhaa kak intan tuhh . airnyaa cetek kan ? ni port yang keberape tah .

abang adi n kak faizah tengaa kutip ikan . nampak tak ikan nyee . comel jee kan .

ini jelaa pic yang aku snap . hehe . sikit kan ? okay okay . korang kene paham . aku ta suke snap pic orang okay . hee :D ok lhaa  nanti aku update lagi erk . bai bai . 

No comments:

Post a Comment