Friday 6 January 2012

TAK NAK SEDIH LAGI

Assalamualaikum kawan kawan .

tenxs lhaa singgah blog yang tak semenggah ni . da lame tak update blog . maklumla sch kan . okay okay . entry aku harini macam putus cinta jee kan ? hurmmm . aku just tak nak sedih sebab seorang lelaki . cukup lha die buat aku sedih selalu  . buang air mate aku je nangis nangis .

tak de mase daa nak cakap LOVE & MISS tuu kat die . buang kredit . tak penting pun die dalam hidup aku . yang penting adelaa SAHABAT .die hanya mampu buad aku gembira seketikaa . but , kalau ade jodoh tetap bersama hingga akhirnyaa . 

   aku janji tak nak sedih lagi macam cartoon ni :D

InsyaAllah kalau ade jodoh kite bersamaa .    

SAHABAT lagi penting dari die . susah senang tetap bersama :)                                                                              

No comments:

Post a Comment