Friday 27 January 2012

teringin benda ni ade setiap masa :)

hai hai . ASSALAMUALAIKUM .

firstly , terimakasih yaAllah sebab aku masih bernyawa lagi hari ini . boleh lagi aku nampak wajah korang yang ceria tu . boleh lagi aku senyum sampai telinga . boleh lagi aku angkat tangan , kaki , mata untuk melihat keindahan dunia ini . yeahh . aku rase semangat harini nak update blog . 

okay entry aku yang merepek ni , aku nak merepek *apetah aku merepek repek . haihh . cuaca panas yang sangad panas membuad kan aku nak update blog . merepek kan ? never mind . yeahh , aku nak mulaakan story ni . pastikan bantal dengan korang . sebab takot korang tertido . okay okay . 

benda benda ni aku nak ade setiap masa dengan aku :

 aku nak ni . aku rindu  TUTTI FRUTTI . haiyoo . aku nak eskrem ni ade depan mate aku setiap kali aku sebut . power tak power tak ? macam kat syurga pulak . kite sebut je nanti datang kan . ni kat ruma sebut lhaa jerit2 pun , bukan dapat . kene marah lagi ade lah . *ade pengalaman letuww .

yeahh . I LOVE CHOCOLATE INDULGENCE .  aku kesah ape mahal ke tak . janji aku dapat . tak kire lha sepotong pon . karang belikan buleh ? HOHO . banyak cantik aku kan . perghh ! tetibe rindu gilee dekat cake :D bile nak dapat ni . haihh ! tengok lhaa aku dah kerja nanti . aku nak pastikan rumah aku berhadapan dengan secret recipe *angan angan taik kambing . mati aku pokai hari hari secret recipe .

yeahh ! lazat sungguh kak oi . aku dah lapaa ni . pict dari first pasal makanan . perut aku pun da mule nyanyi lagu dangdut . geli aku denga . haha . weyhh ! nak CHICKEN CHOP + MUSHROOM SAUCE . LIKE IT . mampus lhaa aku hari hari hadap ni , hahaha . tapi aku nak ! lapaaa ~korang tana ke ? rugiii ~

korang korang . ape motif aku letak pict lesen memandu ni ? haha . penting ni weyhh . dengan adenyee lesen memandu ni aku boleh pergi kemana sajee yang aku sukee tanpe penghalang . kecuali mati . yeahhh ! bilee aku boleh ambik lesen ni weyhh . aku tak leh hidup tanpaa berjalan jalan makan angin makan habuk *gilee .
bile dah ade lesen nanti tapayaa lhaa aku pujuk pujuk bapak aku lagi suh bawak aku kesana kesini . kesian aku tengok bapak aku tuhh , anak yang bagus kan ? heee . aku nak hidup bebasss ! 

tengok tu . tengok tu . handphone aku sekarangg . weyh kakak adek abang nenek atok . mane adee orang pakai phone macam tu dahh . orang pakai yang ape tuu . sentuh sentuh . touch touch ! aku still pakai lagi telepon yang agak ketinggalan zaman tuhh . phone aku dah tak lawaa macam dalam pict . phone aku dah robek sane sini . jatuh toilet lapan belas kali *autaa ! hahaaha . selagi boleh guna aku gunaa . selagi aku call orang denga suare orang bukan suara monyet selagi tuh lhaa aku gunaa . peace <3

ha ni haa phone yang aku idamkan . IPHONE 4S . mintak mintak dapat lhaa . aku pun teringin nak tengok muke orang dalam telepon . selalu kalau pakai sony aku tuu nmpak cartoon jee . ni nak merasa lhaa jugak kan . korang belikan lhaa satu untuk aku . korang kan baik hati . heee :) *nak ku sepak jee !

yeahh , ni lhaa benda yang paling aku nak dalam hidup . ape tuh , photographer . aku minat sangad weyhh ! tapi tade sape yang na support aku . kesian aku . weyh . kalau ade DSLR ni , phone sony tu aku campak dalam gaung jee weyhh . tak hadap daa phone yang 5 megapixel tuh . apelaa sangad kan . duniaa da maju . akhirat kene ingat taww . okay okay .  

dah penat aku membebel tanpaa faedah ni . aku berharap sangad satu hari nanti aku nak benda benda ni sume depan aku setiap detik , setiap saat . okbaII . 

p/s : kalau nak cantik tepek bedak sejuk dekat mukee *takde kena mengena .

No comments:

Post a Comment