Wednesday 1 February 2012

sedih dengan kau :'(

hai hai .

aku takde mood ! shit ! tak paham lhaa dengan die . kenapa ea ? text aku tak . bile aku on9 kau lhaa muke first sekali dekat chatbox tu  . kalau kau nak main main kan aku tak payah lhaa . aku serius dengan kau . kau buad aku macam ni . weyh . sakitnyaa hati . malas nak mengadu dekat sape sape . biaa lhaa aku mengadu dekat blog yang tak boleh bercakap ni . haihh . status kau memang nak perli aku selalu . takpela . biaa aku jee seda yang aku over . lepas ni kalau aku tak pakai phone baru lhaa terhegeh hegeh text aku . hurmmm . entah lhaa . memang takde mood . sanggup nyee die buad aku macam ni kan . bilee aku post kat wall die tak de respon pun daripada die . setakat like . hurmm . die post kat aku bermacam macam penat jee aku comment . hurmmm . nanti bile aku duduk hostel baru kau tahu betapaa rindunyaa kau dekat aku . aku taknak bawak phone . mak aku tak kasi . haihhh . aku tak pahammmmmm ! sakit hati semuaa adaaa ! hurmm . semogaa kau lagi main main kan aku taww . aku sukeee !

No comments:

Post a Comment