Tuesday 27 December 2011

arwah eman emran :(

Assalammulaikum :)

hai kawan kawan . harini nak update pasal arwah . ya Allah . before aku bukak blog ni aku terjumpe pict arwah . tetibe terasa rindu dia sangat . arwah ni pergi time kitorang umur 13 . means form1 . aku rapat sangat ngan dy after UPSR . tak buleh digambarkan time dapat berite dy dah takde :'(

hurmm , arwah meninggal coz lemas kowt . terhempap dengan motoATV dalam sungai . YA ALLAh . jauhkan daripada aku . hmm . memang tak dapat selamatkan coz urat besar yang kat leher tu putus . takut kan . takpelaa Allah lebih sayang kan die . redha atas pemergian die .

before dua tigahari die pergi tu die suruh aku tolong buatkan folio sivik die . time tu aku tak de buat pape , so aku terima jelaa . senang jee folio nyee . yelaa baru form1 kan . hurmmm . setiap malam die datang rumaa aku nek tengok folio tu . parents aku pun tak kesa sbb jiran jee kan . tu lhaa benda yang last sekali aku tolong die . tak sempat siap pun die dah pergi . sedih sangat . 

arwah pergi hari khamis 4/6/2009 . sekarang dah setahun lebih  die pergi . time aku dapat berite die dah takde tu aku kat shah alam . Allah je tahu perasaan aku . kaki aku menggigil tak henti henti . terkejut sangat kawan rapat aku dah meninggal . patut lhaa time tengahari hari khamis tu die ade call aku . die cakap camni "fatin , kau dekat mane ? balik lhaa cepat aku nak jumpe kau" . rupe rupenye tu lhaa tande dy akan pergi . pelik sangad sangad seminggu sebelum die pergi . banyak tande tandenyee . bile da lepas baru lhaa teringat . 

Alhamdulillah . sempat aku pergi menziarahi pusara arwah di kampung halaman die dekat felda triang ,pahang . sedih sangad sebab tak dapat tengok wajahnye kali terakhir . tapi aku bersyukur kerana sampai kat sane & dapat pergi ke kubur arwah . mase tu memang nangis gile gile . terima kasih pakcik aku yang sudi sangat bawak aku bertemu dengan arwah walaupun hanye dipusaranya . 

berape hari aku tak kelua rumah sbb asyik teringat kat die . tapi aku cekalkan hati berjumpe dengan mama die . aku mintak maaf sebab tak dapat tunaikan janji die . malam tu memang aku mimpi arwah . biaselah ade benda yang tak selesai . sbb tu die datang dalam mimpi . YA ALLAH , cekalkan lhaa hati aku . arwah dah tak de buat selama-lamanyaa . tu lhaa mesej daripada mama arwah yang tak boleh lupe sampai sekarang .hurmmm . mama , terima kasih sebab buat macam macam untuk atin . maaf kalau ade terkasar bahasa setelah lamenya berkawan dengan arwah . ya Allah , mama die sangat spoting . mama die pernah ckap kat aku cmni 'atin , mama ingat atin menantu mama , tapi arwah dah pergi dulu daripada atin' memang berderai derai air mate aku jatuh mase tuu . ya Allah ,moga roh arwah ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman . aminnn :'(

wajah manis arwah mase year 6 . Al-Fatihah untuk arwah eman emran bin sabri

                   

No comments:

Post a Comment