Wednesday 28 December 2011

kau kawan aku dunia akhirat !

assalammualaikum 

yeahhh ! rajin aku mengupdate  blog harini kan . hok gilee . heee :) sebenarnyaa aku rindu kawan aku . rindu gilee ! nasib aku ade kawan baik macam kau . eh kak ? dulu kite tak pena rapat kan . sejak bile eah kite rapat ? haha . macam tak sangka ! sumpah kau kawan aku dunia akhirat NURUL FARASHIDA KRASHID II

aku sayang kau sangad sangad ! susah senang kite kongsi bersama kan shida ?? sume benda aku cerita kat kau . tak kesa lhaa sedih ke ape . cerita tetap cerita . yeahh ! kita kawan baik ! kita tak pena gaduh kan ? happy sangad dapat kawan dengan kau . kehulu kehilir aku dengan kau . nasib baik pergi toilet pun tak same same :D btw aku senang dapat kawan macam kau . 

kau kawan aku sampai mati !

die sangat cantek !

omel jeee kau ni ! 
hari hari aku penuh bersama kau kan kawan ? petang jee start bejalan dengan kau . petang harini tak dapat jalan . dapat lepak je . tu pun da okay . sehari tak jumpe kau macam setahun . heee :) jiwang kowt . haha . kakak kakak . belaja rerajin . tak maw main main eah . nanti kalau da berjaya bagitahu aku . kalau nak kawin pun same taww . yeahh ! sayang kau <3<3 . 

No comments:

Post a Comment