Tuesday 17 January 2012

harith !

hai hai . ASSALAMMUALAIKUM ^^

tenxs singgah . ce korang tengok dekat title tu . pelik tak ? HARITH kan title nyee ?sebelum ni aku ade buat entry pasal die jugak . hee :) okay okay . story about harith dulu ea . mamat harith ni kacak siot ! that's lhaa aku terpikat kat die . hatinyaa baik . fuhh . tapi tak lhaa perfect sangad . yelaa .mane ade manusia yang perfect melainkan ALLAH (:

hurrmm . okay . harith lha ni suh aku update pasal die . *maaf b . heee . okay okay . aku sayang harith sangad sangad . perghh . malu siot . grr~ hope hubungan ni kekal smpai bile bile . taknak kecewa kan die :( bia setiap saat die HAPPY :D 

okay harith . aku mintak maaf bebanyak kalau ade buad salah erk . lepas ni aku tak tahu ape nasib aku . sama ada aku pindah dari selongor tu tak pasti . aku cume merancang Allah yang menentukan segala-IInyaa . nnti kalau aku dah takde dekat selangor kau jangan pulak gatal gatal . jage diri baik baik ea sayang . belaja rajin rajin .TERSEDIH PULAK . haihh -.-

rindu harith wouhh . harith tetap dihati ku *gelabah .


comey tak comey tak ? wateberr ! haha . gelabah jee aku edit edit pic ni . hee :) korang jangan kutuk aku taww ! malu nii . aku sakai die hensem . fair kan ? hahaha . korang kate aku hodoh ? ohh . teriamaa seadanyaa :) just COOL okay . tak payah nak bajet good-II kate aku lawa lhaa bagai . dalam hati kate muke aku macam anjing . ooh yeeelaaa . aku tetap bersyukur muke aku macam mane sekalipun . korang hado ? nanhadoo ! wattelek jee dah kan .

p/s untuk B : jage diri .
            jangan lupe perintah ALLAH 
            : jangan nak merungut sangad pasal assigment .
            : lastly , Sayang harith sangad sangad <3<3

No comments:

Post a Comment