Tuesday 24 January 2012

wedding (abg mamat & kak ili )

Assalamualaikum .

hai . tenxs singgah . dah lame tak update blog . maklumlaa bzy sadjee . now baru free . hee :) okay . entry kali ni pasal trip g kenduri dekat pasir gudang , johor . kan aku dah cakap kat entry sebelum ni yang aku tak saba sangad nak balik johor . Alhamdulillah selamat pergi dan balik . terimakasih yaAllah <3

start , aku gerak dari sini pukul 5:30 petang & sampai sane pukul 12:00 malam . ouchh ! lame kan ? memang lhaa . kreta aku bukan macam aeroplane . normal lhaa sampai lambat ni . hehe . esok paginyee bangun lambat sikit . HOHO . teruk kan ? hehe . okay okay . siap siap nak pergi rumaa abang mamat . aku tido rumaa paklong aku . ruma paklong aku dengan tempat kenduri tu tak jauh sangat . lebih kurang 15 minit lhaa . 

sampai jee sanee , disambut dengan baik weyhh . best sangad . biasenye kalau belah lelaki biase biase jee kan . tapi kali ni besar besaran punyeee . siap menteri pelajaran malaysia pun turun . tapi , sayang tak dapat snap pic dengan beliau :( 

nak tengok hasil wedding ni . ade lhaa sikit pic aku selit :D

ni lhaa pengantin nyee . sweet kan ?
alamak . panas lhaa . cair makeup kak ili :D

poyo gilee mierul ni . belakang tu maklong aku :D

tengok tengok ? disebabkan tema merah menyalaa tuh .
aku pun kene pakai jugak,
nasib baju kurung aku warne pink merah .
kalau merah menyala baju aku , mak datin lhaa jadinyee . okay . budak comel tu sedara aku . name nyee amiraa :D

okay . kakak comel ni pun sedara aku . kakak abang yang kawin tu .
kechik jee kan . mukee da penat .

model dah aku nengok . daripada kanan tu :
maklong aku , pami , kak ema .

ini budak name shafiq . anak maklong aku .
korang tengok lhaa . muke letih gileee .


aku terpakse besarkan pic ni . HOHO . okay . tengok muke aku ? aku tak tahu lhaa nape jadi camtu . kepada korang yang lawa tuh , jangan buad muke cmni , nanti takde sape nak . haha . muke aku selengeee ! macam orang tak nak hidup dah . kiri kanan aku budak budak . mak oi ! penat gileee . lagi lagi yang duk riba aku tuu . nasib baik comel kau ecah :) 

ini dia tuan rumah yang menyala nyala :)

tang pic aku je mesti tak okay . hihi . sebelah aku paklong . maklong n adik aku yang tahpape tuh .

pelamin die lawa kan ? simple tapi lawa . merah putih gituhh . nanti time aku tah cmane tah gaye pelamin . tu bulat kan . aku punyee t tiga segi . haha .

lapaa je weyh tengok makanan ni . orang johor panggil makan berhias . 

abang mamat : rabun tak pakai speck . senyumm jeee .
kak ili : camera banyak sangad . senyumm jugakkk .

tak tahu lhaa ape motif pic ni .
okay okay . dah penad kan satu hari . esok nyee maklong aku dah rancang nak pegi pantai dekat tanjung balau . aku pun ikut jelaa . terus siap n kemas barang . ayah aku kate terus balik selangor . perancangan gerak pukul 9 . last last pukul 12 . sampai je sanee , perghh ! sesak gileee ! aku rase macam nak terbang jee terus . lame sangad terkandas . tapi tetap happy ni . hehe . dalam dalam happy ade sedih kan? 

korang rase ape motif aku taruk pic ni . n pe motif ramai ramai orang . 

okay okay . pic kat atas ni nak bagitahu . ade orang lemas . then tak jumpee . tu yang ramai org berkumpul . lepas sejam baru jumpee . warga india . 18 tahun . lelaki . kesian kan . ikhtibar utk korang sumee . kalau pergi memana jangan seronok sangad yee . oklaahh , dah penat ni . bai bai . salam .

No comments:

Post a Comment