Saturday 2 June 2012

JALAN sana sini :D

hai gengg ! YAHOO. salam beb !

sayang sayang sekalian , cuti dua minggu ni buad apee ? kemana saja pergi ? mesti ada yang lepak sana sini kan . biaselahh . nama pun cuti . ini lha time yang sesuai meluangkan masa besamaa yang TERCINTA . opss ! bersamaa family terlebih dahulu . rakan rakan sertaa bf/gf korangg . 

HOLIDAY ? yaa ! ape diaa holiday , holiday ni orang melayu kataa cuti sekolah.orang inggeris kataa holiday ! hahahha .mendu nyaa akuu ! Nevermind ,yang pasti perkataan HOLIDAY ni tak boleh dipisahkan dengan remajaa zaman sekarangg . WHY ? becausee , this timee yang sesuai dating . untung lhaa BF/gf dekat .
awak tak mampuu . haha ! WATEVER ! korang mesti selalu datee dekat belah belah KL kan .huh ! takde tempat lain ke selain KL .cube ajak korang punyaa cintaa tu pergi tempat tempat bersejarah sikit . adee jugak faedahnyaa . betul tak betul tak ? hahaha . ade kee orang pergi date dekat situu .tak main lhaa kan . nak date dekat wayangg jee . terpulangg :)

sebenarnyaa aku nak citer pe erk ? ooh ! cuti ni aku spent time withh family and cousin and friend .
kemanaa je akuu pergi ? oh yaa ! aku perg mid jee . kate cousin nak tengok wayang but takde cerita menarik , so , kami pun tuka arah ke PIZZA HUT . tu je yang mampuu . seperti biasaa aku tak berapa suka cheese . soo rugi sangad bawak akuu ke tempat nii . aku buang jee cheese tuu . hehehe . 

cousin kuu lagi comel dan menawan :
 kak intan adelah leader kamii .

mukaa dah tak sabaa nak makan .

 aku relax sadjee :D

aumm . dapnyaaa .

okay . over aku tahuu . hahahaha . lepas makan pizza akuu g snap pic kat tempat pameran mickey mouse !

 sangad comel kan . ala2 coklat . sukeee !

 ini aku tak tahu pesen apee . sumpah comel 

 ini budak overr . hahaha

yang ni pun comell .

sampai sini sadjeee . awak tak mampu nak type panjang2 . lagipunn cik abee kang mmbebel late reply text diee . ok . daa bai bai /.

No comments:

Post a Comment