Thursday 7 June 2012

bersama yang TERCINTA

HAI hai . assalamualaikum sayangg .

semalam 7.6.2012(khamis) adalah hari yang gembira bagi aku ! happy sangad sebab dapat jumpa buah hati yang comel lagi hensem . ouchh ! *jangan kembang b  . TERIMA KASIH dekat harith sebab dah temankan aku seharian . sanggupkan kau b keluar dengan aku walaupun aku tahu kau penad . rabu malam kau baru sampai rumah daripada kolej . khamis pulak kau dah kena keluar rumah pagipagi buta hanya kerana mahu berjumpa dengan kekasih hati kau ni . heee :) so shuweet .

Okay macam biasa . aku akan bangun seawal pagi untuk mengelakkan umi serta ayahku membebel-bebel sehinggakan aku tergolek di atas lantai *gebang ! hurm . mana taknyaa kan , nak jumpa buah hati kena lha bangun awal awal pagi . kena mandi , , pakai baju , seluar , tudung , make up , ambil beg , start kereta , "ayah , jum hanta along dekat train tanjung malim" . tiba tiba , terdengar satu suara "sabar , umi pun nak ikut hanta along"  . oahh ! mak aku je punn . buad suspen je kau ni fatin ! hahaha . apabila kedengaran suara itu , HAIHH , aku mengeluhh ! pukul berapa mahu hantar aku ? kena tunggu my mummy siap ! hurmm tunggu punya tunggu . ade dekat setengah jam . umi aku keluarr dari pintu rumah . yeahh ! siap pun . aku sudah tidak sabar mahu berjumpa dengan budak shomel ituu :) 

sampai train tanjung malim jaa aku carik cousin akuu , dia kata dia pun na lepak kl dengan awek dia . aku carik punya carik mereka belum sampai . padahal kena tahan JPJ . HOHO . aku pun beratur lhaa dibelakang keling keling yang terlampau wangi tuu *sumpah busuk . abang caunter ticket tu tanyaa , pergi mana ? aku kata "abang , midvalley pergi balik" . okay dik , RM14.20 .  dah bayar tuu . aku still usha cousin aku . haihh . lambatnya mereka ni . kang ade pulak yang mengejar train *tipu lha kejar train . haha . aku pun masuk train . COACH wanita ya aku masuk . sebab aku takut dengan lelaki . haha . 
dalam 5 minit aku nmpak kelibat cousin aku yang tak berapa nak hensem tuu *lagi hensem cinta aku . heee :) tetiba "adik , nak mintak tolong snap kan pic akak" woww ! IPHONE 4S weyhh . dalam hati nak je ambik. aku pun cover cover cumel "okay kak , eh nak tekan yang mana?" "ni ha tekan yang tengahtengah ni" hahaha . maklum lha awak tak mmpu :D

Dalam train tu weyh , sumpah aku risau sayang aku . dia kata ayah dia dah pergi kerja . sebab malam tu text dia , dia kata ayah dia hantar sampai train rawang . ALAMAK ! macam mane ni . then dia kata "takpa sayang , b naik bus sampai rawang" huh . legaa hati akuu . aku takut cancel je nak date . hehe . sampai rawang jaa , aku texting dia lagi "b , kau kat manaa ? aku dah sampai rawang" dia reply "b dalam coach yang depan" . haha . aku pun pergi coach yang hujung sekali . masuk masuk , aik takda pun sayang aku . rupa-rupanya dia kat coach belakang sekali . B oh B , kalau train tu arah KL , coach yang kau duduk tu coach belakang . hahaha. nvm . hurmm sampai mid . aku text dia . "b , tunggu sayang dekat tangga nak naik mid tuu" . dari jauh lagi aku da nmpak sayang aku ni . ohh ! handsome sungguh ! heee . lajuuu jee dia naik tangga tuu . aku pun follow dari belakang . dia tak perasan . aku dah gelak gelak . sampai kat atas , aku saja langgar dia dari belakang  . baru lhaa dia "eh " . hahaha . lama dah aku kat belakang kau b *buad muka cumel . okay jalan jalan ngan diaa daripada pukul 10 setengah sampai pukul 4 setengah . lamaanyaa . lama kau kata ??! pffft ! tak puas kau tahuu ! 

muhammad harith & fatin nur najihah 
okay FINE ! dia comel and handsome daripada akuu . muka akuu tu haa , macam orang baru lepas basuh tandas . sangad tak sukaa ! eh eh , SWEET tak kami ? sweet kan . tapi , kami tak sweet macam awak awak kat luar tuu . 

harith si budak comel . hee ;) pic ni aku curik curik snap ! last , kantoi gak . ohh b ! sayang sukaa lihat muka kamu b . b hensem sangad . sayang b sangad sangad ! L.O.V.E.Y.O.U.S.O.M.U.C.H  my boyfie . 

atoto ! diaa buad mulut lhaa , b , caya tak ni kau ? hahaha . time ni kau nak cakap pe tah , haha . sian kau b . 
but , kau tetap cumel b . sayang kau ketat ketat .

heee :) saya tak lawaa . diaa cumel ! . last pic untuk blog . tak payah banyak banyak . nanti korang jelous .

lepas penad tu . aku pun tunggu train bersama boyfie tersayangg . ohhh tidak ! train macam tong sardin . hee :) terpaksa naik . penad ya berdiri daripada mid sampai mane tahh , yang cnfrm lagi dua station sampai rawang . sabar jelaa kan . masa yang paling aku tak sukaa ! masa nak berpisah . mean , dia dah nak balik rumah dia . lagi lagi time dah dekat sampai station dia turun . aku rasa macam nak tarik dia . nak pegang dia kuad kuad supaya tak boleh turun . tapi tu bukan hak aku . sebenarnyaa lha kan b , memang sayang nak nangis time kat dalam train otw ke rawang lagi . tapi b , aku tahan jee . aku taknak bagi kau sedih  . tp kau sedih jugak kan . normal lhaaa . 

last for the update : berjuta juta terima kasih buad kau b . sebab kau buad aku happy ! kau buad aku sayang lagi kat kau . kau buad aku cinta lagi kat kau . LOVE YOU SO MUCH sayangg . next time kalau adaa peluang , kita jumpa lagi (:

No comments:

Post a Comment