Saturday 9 June 2012

persoalan ku . KENAPA ?

hai hai . assalamualaikumm 

Today , hari last aku duduk rumah setelah dua minggu dok makan , tidur , berjalan . after ni tak dapat daa . kene menghadap bukuu ! bukuu dan buku ! tahun depan SPM . hurmm . okay . hari ni moody  . sebab apa ? hurmm .

okay . aku sangad jelous sebab dia selalu post kat wall member aku . kenapaa mesti kawan aku ? kenapa bukan aku ? perlu ke dia nak cakap semua tu dekat kawan aku ? kenapa ? dia dah bosan ke dengan aku ? kenapa ea ?

KENAPA ? KENAPA ? KENAPA ? 

Persoalan yang selalu bermain kat minda aku ? mungkin dia tak fikir semua tu . but , aku fikir sayangg . kau nampak aku online , kenapa tak post kat wall aku . kenapa kat dia jugak ?  sampainya hati kau . sanggupnya kau tengok aku sedih kan . memang dah lama aku sabar . aku cuba tahan hati aku supaya tak payah jelous , but , hati aku memang tak boleh ! hati aku tak boleh tahan dah dengan semua ni . dah lama aku nak bagitahu kau , aku takot kau pulak marah . so aku pun diam .tup tup makin menjadi-jadi . hilang sabar aku then aku terus marah kau .aku terus tacing dengan kau , aku harap kau paham aku macam mane . aik ! aku rasa kau memang dah paham perangai aku . tapi napa lha kau buad jugak . kalau dah bosan dengan aku , cakap lha . aku lepaskan kau untuk orang yang kau lagi sayangg . paham ? sangad sangad sedih :'(

 see , sangad sedih . macam aku ni dah tak da dalam hidup dia je . 


FOR muhammad harith bin ishak : lain kali jangan buad lagi . maaf sebab marah kau . maaf jugak sebab tacing dengan kau tadi . aku buad semua ni sebab aku JELOUS sangad . then sebab aku terlampau sayang dekat kauu . maybe mood aku tak elok tadi . sorry yaa . lepas ni , aku dah tak dapat online . tak dapat update blog , aku harap kau sentiasa ingad dekat aku . bosan cemana kau pun , please ingad aku :( 

No comments:

Post a Comment