Sunday 25 November 2012

FATE ?


 Asslamualaikumm . hi pepps ! 
lama i menyepi kan . biaselah anak ramaii ^^ 

today i want story adout her ! 
oohh shit ! aku memang rindu dia sangatt . double plus plus weyh rindu dia .
tapi , dia tak pernah tahu and terpikir yang aku rindu dia . tak pernah ada dalam otak dia kot .
bila kita rindu someone tu then dia tak text kita , tak OTP dengan kita automatic perasaan sedih
tu ada kot . sedih bukan sebab rindu dah . sedih sebab dia dah lain . rite ? tapi kita sabar kan .
sabar jelaa yang membuatkan kita kuatt . korang boleh lagi bersabar . aku ? opss !
tahap kesabaran aku dah tak ada . hari hari dia buat aku hilang sabar . 
aku try untuk paham dia ! dia tak cuba langsung untuk paham aku ! 
aku je kena jaga hati dia , dia tak pernah jaga hati aku .
aku sedih .ada dia pujuk ? tak ! malah boleh lagi sakitkan hati aku .
aku risau diaa kuar dengan girl lain , dia tak pernah hirau tentang aku . aku tahu !!
kau ni jenis kalau dah happy lupa orang kat belakang yang dok support kau !
terimaa kasih sangattt -.-

terlalu sedih dan sedih :'(
aku dah block perempuan tu demi kebahagian kita .
kau tak pernah pikir semua tu . kau lagi backup perempuan tu daripada awek kau sendiri .
see , kau masih sayang dia kan ? kau unblock balik dia . kau add balik dia .
kau tahu hati aku hancur ! aku tengok kau macam tak serius langsung ! 
kalau kau sayang dia kau boleh tinggalkan aku . kau boleh sayang perempuan tu lebih dari aku .
kau nak kuar dengan dia 24jam pun takpe asalkan aku dah takde ikatan dengan kau .
time couple ni lha kau nak keluar dengan perempuan tu . awek mana yang tak jelous .
aku cuba buang perasaan jelous tu jauh jauh . tapi tak bolehhh mattt . aku terlalu sayang
dekat kau . aku terlalu percaya cakap kau . akhirnya apa yang aku dapat ?
kesengsaraan demi menjaga hati dua pihak . bagus kan kauu . takpelah .
mungkin kau nak bahagia . takpe . kau pergilaaaaaaaaaaaa :(

















No comments:

Post a Comment