Sunday 11 November 2012

perlu ke ?




hi . assalamualaikum :(

pic kat atas tu cumel kan ? nevermind :'(

today hari yang sangatt sangatt sedih . sad about ?
hurm , aku tak tahu kenapa aku teringat dekat dia . act , memang dia tak ada pape dengan aku dah .
tapi , aku teringatt sangatt dekat dia . oh my mind ! please stop think about capital S !
aku rasa tak perlu aku sedih teringat dekat dia . dia bukan ingatt aku pun :(
aku pelik why mimpi aku ada dia ? why dia masuk dalam pikiran aku ?
tak boleh jadi ni ! aku still sayang dia :(  erghhhh ! !

stop think about he lha fatin .
aku tak boleh sunyi . bila aku sunyi aku mula teringat dekat dia .
jari jari aku sudah menekan handphone to call he ! but , i'm stop !
terpaku lalu end call . grr ! kenapa dengan aku ni .
dekat facebook aku search fb dia . but , page not found ! OMG .
so sad . i miss you very very much !






















No comments:

Post a Comment