Saturday 10 November 2012

tamat persekolahan 2012



Hi , assalamualaikum all stalker !



lama aku tak update blog ni . but , harini aku terasa macam nak update .

see pic dekat atas tu . so mesti lha entry kali ni pasal sekolah .habis dah tahun 2012 .
so , aku tinggal setahun je lagi nak stay dalam SEMAIAN . sangad sedih ! 
tapi apa apa pun aku kena tabah untuk SPM tahun depan . aku kena usaha lebih sikit
supaya impian aku tercapai . insyaAllah . try do the best for the next year !


--> after hari raya korban tinggal dua minggu je stay dalam dorm , sekolah and stay bersama

kakak and ahli ahli dorm . sayang sangad dekat depe ! 
aku try cakap dekat ayah , nak bawak nikon . ayah pun bagi lampu hijau . nikon tu aku share dengan ayah .
ayah tak reti sangad nak guna  . tu dia pas dekat aku , hurm apa apa pun thanks kat ayah !


weyh , bila dah bawak NIKON dekat sekolah memang hari hari akan snap pic . rindu semua tuu !

act , aku tak banyak sangad pic coz aku yang jadi photographer . sangad happy . kami menghabiskan masa
secukup cukupnyaa dengan benda benda yang tak berfaedah ! hee . rindunyaaaa .
tahun depan dah masuk f5 , so kena struggle sikit untuk SPM . budak budak dorm aku ni semua
jenis malas nak belajaa . kerjanya nak enjoy setiap hari . takpa . tahun ni kita enjoy puas puas .
tahun depan belum tentu dapat enjoy macam ni . belum tentu kita dapat dorm sama . belum tentu
makan sama sama . mesti semua akan rindu kenangan 2012 . keep in our memories okay !

  aku rindu masa ni ! aku yang snap pic ni kan . awesome ! 
     tapi ada dua orang dorm lain . UMMU tak ada tak lengkap geng ! 
    anyway ! aku sayang korang sampai mati <3

      ini pic malam ahad kan ? malam last untuk hari minggu tahun 2012 . 
  dua orang tak adaa ! aku dangan bella . waaa ! time ni netie baru lepas tergolek . 
          lawak lhaa . kita tak penah happy macam ni kan :)

    aku suka pic ni ! but , tak lengkap lagi . korang perasan tak ,
   bila kita snap pic mesti tak lengkap satu geng !
     kali ni yang tak ada aku , bella dengan netie . hee . 
     aku rindu korangg ! semua tangan macam tu sebab tiru yaya .
    sian dia . tapi pape pun , yaya tak akan marah . 


korang , aku rindu tahun 2012 ! 

aku balik hari khamis petang . sepatutnya hari jumaat but parents aku ada hal .
so dia ambik khamis . dorang tolong aku angkat barang ! thanks korang !
sebenarnya form5 yang balik khamis . kakak aku dah balik .
sumpah memang aku nangis gila gila . sebab apa aku nangis ?
sebab lepas ni memang tak akan jumpa dah . nak jumpa pun time
ambk result SPM . tu pun kalau dia ada . dia kata dia dapat PLKN .
kakak , hope dapat datang . hurmm , sebelum nak balik , sempat lagi dorang function aku 
dorang nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY walaupun birthday aku lambat lagi .
thanks korang sebab dah wish awal awal . sayang korangg ! 








tu diaa ! UMMU SYAZWANI SAIFUL NIZAM !

dia kawan aku . aku sayang dia . dia ada dengan aku setiap masa .
dalam nikon banyak pic aku dengan dia .dia baik . dia carring .
but satu je , dia mempunyai keegoaan yang tinggi . sangad sangadd !
aku appreciate dengan dia . sebab dia berani ! rindu diaa .
aku pelik dengan dia . pelik plus terharuu sangattt ! 
aku tidur sebelah katil dia , but , hari kamiis tu kan hari aku last ,
tah kenapaa , dia cium dahi aku ! dia peluk aku  ! dia tak kasi aku balik !
dia kata nnti dia rindu aku . waaaa , terharuu sangad . 
takpaa ummu , tahun depan kita ada setahun lagi untuk bermanja manjaa ! :D


korang korang ! kalau korang masuk sekolah baru . mesti semua baru kan ? then mesti dapat secret admire
baru kan ? heee , aku tak ada secret admire baru pun . just , kawan . kawan rapat sangatt ! but , aku ada perasaan sikit dekat dia .dia pun dah luahkan perasaan dia dekat aku . lepas je dia luah semua tu , bertambah tambah sayang dekat diaa .aku tak tahu kenapa aku nak sangad hidup dengan diaa . dari bulan 4 until now kitorang tenga tggu masa sesuai untuk bersama . aku tak mengharap pun but , dia selalu bagi aku harapan untuk mengharap dekat diaa . hari hari dalam class dok usha aku . aku pun usha dia jugak *gedik and gatal ! heee . dia panggil aku gemuk , aku panggil dia kering . sweet kan kami ? eh , kami cuma kawan ! dia still tunggu akuuntuk bersamaa sampai bila bila . pernah aku cuba untuk lupakan dia and aku jugak suruh dia lupakan aku .but , dua dua tak boleh . dua dua saling sayang menyayangi . aku tak tahu apa yang ada dekat aku sampai dia gila dengan aku . aku pun gila dengan diaa ! btw , aku nak sangattt lepak dengan dia . ada satu hari tu aku lepak dengan dia . waww . seronoknyaa . first time aku rasa bahagianya kalau couple satu class . dah dah ! benda tu takkan jadi dekat aku . angan angan taik kambing jeee . sapa lha jejaka yang aku idam idamkan tu kan .aku tak tahu kenapa aku tersangattt lha jelous kalau dia lepak dengan perempuan . hari hari jugak lha akumenangis tengok dorang lepak . aku tak tahu kenapa aku sangad lembik ? aku kena KERAS weyhh . yaa , aku akan cuba . sapa tak jelous kalau secret admire korang duduk rapat rapat while bergelak ketawa bersama girl yang selalu menyanyi dengan dia . huhh ! lupekan . sumpah aku jelous sangad even dorang hanyalah kawan . hurmm , aku pernah menangis time dia main guitar then dia nyanyi lagu saleem . sedih weyhh . dah dah . itu semua tinggal kenangan 2012 okayy . 







tak payah show off sangatt lha kan . dia biasa biasa jeee . okay lha .

aku sayang kau keringg  . bia lha orang nak cakap apa pasai kau .
janji aku tetap sayang kau till die . ILYSM <3


baibai . assalamualaikum :)



























No comments:

Post a Comment