Thursday 28 March 2013

no money no talk !

berjaya times square ?

hi Assalamualaikum :)

act , harini nak cerita pasal hang semalam . eehhh , apesal aku hang dekat TS je ? tak ada tempat lain ke ? mesti korang akan cakap macam tu kan . ada je mall lain ? korang korang . ni jela mall yang paling puas hati aku kalau hang . senang tu tak lah senang sangat . naik train , turun train , jalan kaki , naik monorail , turun monorail then masuk TS . senang kan ? haha . 
btw , semalam aku hang dengan my bestie nurul farashida and nuray riani . harith ada kata dia nak hang . so , gerak sekali lah . aku tak plan apa apa pun hang kali ni , cuma yang aku nak "freedom" . jyeahhh . akhirnyaa dapat jugak aku bebasss . tu pun last warning daripada mak aku . lepas ni insyaAllah aku akan terus usaha dan usaha demi mencapai harapan yang sangat tinggi oleh parents aku . espiemmmm :)

aku pergi KL pakai simple je chorr . pakai simple asalkan selesa nak berjalan . kan kan ?  kalau pakai kain nak kena jaga cara jalan . karang ada yang tersanggkut dekat escalator . udahh malu jehhh -.- jangan tengok muka aku yang tak semenggah ni . jangan tengok aku yang gemukkk ni . tengok yang belakang tuuu . harith ? yehhh ! itu lah motif yang sebenarnyaa . aku tak sangka orang yang paling benci aku , orang yang fuck aku , orang yang pernah aku sayang suatu ketika dulu boleh bersua muka dengan aku then boleh bertentang mata dengan aku , boleh gelak gelak dengan aku sekarangg . terasa bahagia sangat sangat sebab dia boleh lagi buat aku tersenyummmm --' aku minta maaf kalau aku terkasar bahasa , tercubit mana mana, tergeletek pinggang kau or ter and ter time hang semalam . kebahagian itu datang hanya sementara sahaja :D thanks belanja makan dekat kopitiam and thanks sebab spent time dengan kitorangg harith :) 

bukan cerita sedihhhhh :)

 tengok hellokitty tu . comel kan ? awak awak ,belikan lah untuk kita dengan ray . kitorang mampu lihat je awak . nanti awak belikan taww tawww . terima kasih awak :)


firstly , thanks shida sebab kau selalu ada dimana aku berada . cewahhhh --' ayat nak gempak je punggg . shida bajet bajet tunjuk . apa yang dia tunjuk entah . hahaha . seriously benda dalam tu comel comel . masuk kedai ni tak beli apa apa pun . aku rasa kedai tu dah macam muzium . apa benda yang dia nak sampaikan pun aku tak tahu . tapi , dalam dia bapak tiptop . macam macam adaaa . dia macam buat pameran pun adaa. suka pulak aku tengok kedai ni . dia menarik minat orang masuk . masuk jelaa then keluar :) 

even mata ray macam tu , dia tetap comel . kan kan . ray tak suka gamba ni . tapi aku sukaa . terima kasih ray sebab join sekali . mula mula ray tak dapat join sebab terpaksa ikut mummy dia ziarah makcik dia sakit dekat hospital . last minute dia text shida , dia kata dia jadi hang . aku salute dekat dia sebab sangat berani . dia boleh jalan dari KLCC ke TS sorang sorang . alahaii sayang .tak takut apa apa yang terjadi ke ? bahaya rayy . lain kali bawak lah member erk . cuba korang tengok , kitorang senyum kan ? A smile can mean a thousand words, but it can also hide a thousand problems.

ya Allah . happy nya aku . dah macam terencat akal pun ada jugak . abaikan gemuk ni ! abaikan muka tu ! abaikan and abaikan ! harith kata aku dah hitam . yekaa? aicehhh . saje je kau suruh aku membazir kan ? nampaknya balik ni kena singgah watsons sahabat karib aku tu sebab nak beli sunblock . jyeahhhh . membazir lagi . harith kata aku potpetpotpet. betul ke ? hahaha . disebalik tu tersembunyi beribu kesedihan . hanya korang je tak tahu kan . aku ceriakannya sendiri . lebih baik macam ni daripada aku senyap . karang kata aku tak makan ubat lah apa lahh . kawan kawan aku tahu aku macam mana . dorang je yang faham aku . sorry harith sebab aku tersangat lah hiper semalam . sampai kau cubit aku , kau cekik lehir aku , kau nak tarik pipi aku tapi tak dapat . werkkk ! hahahaha .kau dah lah suruh aku gayut besi dekat train rawang sebab kau nak aku tinggi . sorry beb ! aku tak mampuu . kesian kau kan ! pergi lencun , balik pun lencun . apa kau kata , pakej pergi KL eahhh . maaf yehhh . tapi , terimakasih sangat sangattttt :)))

korang korang . aku sayang korang . terimakasih sebab dah gembirakan aku semalam . tolong simpan kenangan ni sampai bila bila . ingat ! walaupun hanya sekejap , dia mampu buat kita tersenyum . susah taww nak seronok . kalau dah seronok tak ingat dunia . tu lah manusiaa . insyaAllah after ni , kalau ada rezki kita akan berjumpa lagi wahai en. harith ishak :)






No comments:

Post a Comment