Monday 25 March 2013

imissyouadik -.-


Assalamualaikum -,-

hi uolls . lama tak update . rindu pulak dekat blog ni . act , picture atas ni haffizul .
dip.pemprosesan hasil pertanian .  btw , rindu kau ngeek ! selalu dekat sekolah
aku selalu usha kau . kau je yang tak perasan . disetiap langkah kaki kau aku 
adalah orang pertama yang dapat kesan . cewahhhh :o ayat aku nak hot je kan !
hahaha . tinggal berapa bulan je lagi aku nak usha kau , aku nak manja manja dengan
kau dik . nanti mesti aku selalu teringat dekat kau . nanti mesti aku rindu sangat
dekat kau adik . first time aku ada adik angkat lelaki . bapak sayangg weyhh dekat dia !
hope sangat kau tak sakitkan hati aku and the most important aku taknak kau ada 
kakak lain . nanti aku jelous dekk . tahun depan kalau aku takda dah dik . aku nak
kau belaja rajin rajin . jangan buli buli junior . 4 tahun kau dekat KVTI tu aku nak
kau naikkan nama sekolah okayy . sayang kau double plus plus adik .
even lepas ni kita tak jumpa dah , aku nak sangat kau ingat aku dik :D








No comments:

Post a Comment