Thursday 14 March 2013

TIVOC a.k.a SEMAIAN


Hi . Assalamualaikum guyss .

lama gila kot aku tak update blog ! dah bersawang dan berbawang bawang .
bapak sian blog aku ni . binatang apa tahh aku masuk kan ni ! BTW tu tanda tanda orang
taknak duduk asrama and taknak sekolahhh !

today nak story pasal tivoc ! heee . elok elok semaian tukar jadi tivoc . alahaiii ! 
tak sangka aku dah 17 tahun . cepat masa berlalu . rasanya baru semalam aku dibawah ketiak 
mak aku tapi kini sudah tiada lagi . sudah besar dan mampu berdikari sendiri . 
*ayat tak rela ! 

Btw , kini bukan lagi SEMAIAN yang dibangga banggakan ! 
tetapi sudah menjadi TIVOC ! Teluk Intan Vocational College :)
gah kan ? haha nama sahaja yang gah ! tapi budak budaknya GOH ! hahaha
okay seperti biasa sekarang semua dah bertukar menjadi sistem kolej . 
kitorang start belajar 8.00 a.m till 5.00 p.m . lama kan ?
but , ada masa rest 1.30 till 3.00 p.m . korang macam tak tahu pulak
kalau belajar petang petang ni masuk ke weyhh ? aku belajar petang tak
pernah nak melekat dekat kepala otak ! cer bagi tips sikit . heyyyy !
banyak tension wouhhh kolej ni . peraturan semakin ketat . waden 
waden pun dah semakin GPANG ! *astagfirullahalazimm .

masa hari first daftar hostel tu dah plan dengan ahli dorm melati tahun lepas 
jangan daftar lagi . tunggu semua datang baru daftar . nanti dapat sama satu
dorm . last last kitorang pun dah tak ada masa pergi lah daftar . semua 
member tahun lepas dah berpisah pisah . ada nun keratas . ada kebawah .
alahaiii . waden dah dapat agak muka muka bangang tahun lepass  . turn
aku waden bagi dorm KIARA . wawww ! gah kan namanyaaa . aku cari 
kawan sesapa yang dorm kiara . last aku jumpa NAJWAN ! dia jelah
yang aku kenal . katil aku sebelah katil diaa . malam tu kitorang pun bincang
pasal KD,PKD , hahhaha . dorang petik nama aku jadi ketua dorm !
YA ALLAH , besar tanggungjawab KD tawww . 

dalam dorm masa mula mula tu macam tak biasa lagi .
tapi lepastu , hahaha . aku dah la suke buat hal . 
KD yang sangat sempoiii ! hehehehe :D
sumpah weyhh , aku bukan jenis yang nerd nak mengarahkan
orang pun aku tak berapa nak reti . still fikir perasaan orang .
Alhamdulillah anak buah aku seramai 11 orang jehh .
senang nak jaga kan . tapi dorm aku aras 3 hujung sekali .
patah pinggang weyhhh !
najwan , lily , ellisah , suzy , raja , nad , peah , abell , waniey ,and kembar
penawar luka dihati . bila aku sedih je dorang sentiasa ada dengan aku .

korang korang ! baru baru ni ada buat sportcheck besar besaran .
memang kejamm doehhh ! aku pulak sorok phone dalam locker .
sedekah jelaa kan ! tension jehhhh . terpaksa lah guna public ! urghhh !
cepat lahhh habis sekolahhh ! tak tahan dah ni
 GOOD LUCK for SPM :D


see ! muka tak rela duduk hostel ! sian aku kannn . 
Fatin nur najihah kena kuat kan semangat tuhh tawww ! 
tahun ni espiemmm . kenaa belajaa rerajinn tawww !
ILOVEYOUSOMUCH ! :*

















No comments:

Post a Comment